Vioforterapie

Ve své ordinaci v Olomouci svým pacientům nově nabízím terapii, která se nazývá vioforterapie. V tomto článku se můžete dočíst, co vioforterapie je, jak funguje a pro koho je určena. V případě dalších dotazů mě můžete kontaktovat na kontaktních číslech, která naleznete zde.

VIOFOR JPS System jsou lékařské přístroje, které se používají k léčebnému procesu zvaném vioforterapie. Jde o druh fyzikální terapie, která regeneruje buňky živých organismů.

Jak vioforterapie funguje?

Jedná se o druh fyzikální terapie, konkrétně jde o nízkofrekvenční pulzní magnetoterapii. Vioforterapie poskytuje zdroj přírodního elektromagnetického záření o parametrech přirozených pro organismus. Střídavé magnetické pole přírodních parametrů o nízkých hodnotách indukce a synergické působení tří základních hodnot v čase dává systému VIOFOR JPS jedinečnost a pozitivně působí na veškeré fyziologické funkce organismu. Zároveň efektivně snižuje negativní vlivy prostředí, jako např. stres, elektrosmog, vysoké psychické a fyzické vypětí, nedostatek odpočinku a intoxikace. Aplikace vioforterapie je k lidskému tělu velmi šetrná a časově nenáročná.

Vioforterapie působí zejména na:
1. aktivace mezibuněčné tekutiny - lymfy
2. okysličení organizmu
3. aktivace enzymů těla.

K čemu vioforterapie pomáhá?

Vioforterapie se používá pro léčbu, rehabilitaci a prevenci. Vioforterapie díky přirozenému regeneračnímu působení na organismus dokáže urychlit proces léčení a rehabilitace, napomáhá úspěšnému léčení i velmi problematických nemocí a umožňuje snížit dávky léků a zlepšit kvalitu zdraví a života.

Vioforterapie:

•   urychluje hojení a regeneraci po úrazech v průměru o 30%
  •   omezuje užívání analgetik v 95% případů
  •   poskytuje úlevu od bolesti již po první až druhé aplikaci
  •   pomáhá zmírnění otoků a zánětů
  •   přispívá ke zlepšení psychiky
  •   stabilizuje hodnoty zejména u diabetiků
  •   napomáhá ke zpomalení či zastavení degenerativních procesů

Pro které pacienty či nemoci se vioforterapie aplikuje?

Nejčastěji se vioforterapie využívá při:

•   bolestech pohybového aparátu, skoliózách
  •   artrózách, artritidách, nárůstcích, zánětech
  •   otocích, celulitidě, obezitě
  •   bolestech kloubů, tenisového lokte
  •   zmrzlém rameni
  •   bolestech hlavy, migrénách
  •   osteoporóze
  •   buněčné detoxikaci
  •   potřebě rychlého zvýšení imunity
  •   po operacích a úrazech, zlomeninách
  •   Crohnově chorobě, ulcerózní kolitidě
  •   roztroušené skleróze
  •   jiných autoimunitních onemocněních
  •   diabetických potížích, diabetické noze
  •   kardiovaskulárních onemocněních
  •   degenerativních onemocněních sítnice
  •   neurologických onemocněních
  •   nespavosti a poruchách spánku
  •   řadě dalších nemocí a potíží

Seznam všech indikací pro aplikaci vioforterapie, včetně kontraindikací, si můžete prohlédnout zde.

Jak často se může vioforterapie aplikovat?

Vioforterapie je vhodná pro každodenní aplikace bez omezení věku.

Jak dlouho trvá aplikace a kolik stojí?

Aplikace vioforterapie trvá 8-12 minut dle nastaveného programu, který se vztahuje k dané diagnóze. Jedna aplikace u nás stojí 150 kč. Po první aplikaci může druhá následovat po 6 hodinách, pro zintenzivnění terapie je tedy možné podstoupit 2 aplikace denně.

Kdo stojí za vynálezem Vioforu?

Zařízení Viofor JPS System vytvořili 3 vědci, uznávaní lékaři, profesor MUDr. Jaroszyk, profesor MUDr. Paluszak a profesor MUDr. Sieron, kteří si toto zařízení nechali patentovat. Poté, co byly provedeny klinické studie, byly účinky vioforterapie ve světě oceněny řadou nejvyšších cen v oboru medicíny. VIOFOR JPS Systém díky svým výsledkům získalo prestižní vyznamenání - zlatou medaili od Mezinárodní Asociace proti rakovině Marie Sklodowskiej-Curie za prokazatelné pozitivní působení na imunitní systém a regeneraci organismu. Působení vioforterapie, často uváděné jako magnetostimulace, je stále více středem pozornosti dalších vědeckých výzkumů. Popsáno je v odborné knižní literatuře a výsledky této terapie jsou rovněž publikovány v odborných lékařských časopisech.